Verkkokaupan perustamisen hinta yrityksille

Kuluttajien ostokäyttäytyminen on muuttunut viime vuosina huomattavasti. Tuotteiden hintoja pystytään vertailemaan ja kilpailuttamaan entistä nopeammin myös mobiililaitteilla ja ostokset tekemään kotisohvalta käsin. Verkkokaupalla saavutat asiakkaat myös aukioloaikojen ulkopuolelta perinteiseen kivijalkamyymälään verrattuna ja näin pysyt mukana kilpailussa.

Verkossa tuotteiden myynnin aloittaminen on helppoa, mutta menestykseen tarvitaan huomattavaa verkkokaupan markkinointi- ja kehittämistyötä.  Kokonaisvaltaiseen asiakaskokemukseen vaikuttaa verkkokaupassa kaikki se miten käyttäjä on vuorovaikutuksessa yrityksesi kanssa. Se alkaa jo siitä kun käyttäjä löytää verkkokauppasi hakemalla tuotteita Googlesta. Ensimmäinen asiakaskokemukseen vaikuttava asia tapahtuukin jo hakukoneessa, siksi hyvin tehty hakukoneoptimointi on verkkokaupan yksi kulmakivistä. Seuraavaksi käyttäjä siirtyy verkkokauppaasi. Nyt alkaa kohtalon hetket, sillä käyttäjän täytyisi löytää etsimänsä tieto noin. 30 sekunnissa (mm. tuotteen ominaisuudet ja hyödyt, toimitusehdot). Tässä kohtaa teknisen raudan (palvelimen, verkkokauppaohjelmiston) toimintanopeus astuu kuvioon mukaan, se miten nopeasti sivu toimii vaikuttaa suoraan siihen, kuinka moni päätyy lopulta ostamaan. Seuraavaksi asiakas vertaa todennäköisesti hintoja muissa verkkokaupoissa. Asiakkaan tie jatkuu vahvistuksen hakemiseen verkkokaupan luotettavuudesta esimerkiksi arvioinneista keskustelupalstoilta ja sosiaalisesta mediasta. Lopulta vakuuttunut käyttäjä palaa verkkokauppaan ja tekee tilauksen. Asiakaskokemuksen muodostuminen ei suinkaan pääty tähän, seuraavaksi käyttäjä saa tietoa tilauksen etenemisestä ja lähetyksestä verkkokaupassa. Viimein asiakas noutaa paketin postista. Pakkaus onkin seuraava asiakaskokemukseen vaikuttava tekijä, ei ole yhdentekevää, millaisessa pakkauksessa tuotteet saapuvat perille. Seuraavaksi asiakas käyttää ostamaansa tuottettaan ja on siihen tyytyväinen. Verkkokaupan palautekyselyssä asiakas suosittelee tuotetta myös muille. Kuukauden päästä asiakkaalle tulee ongelma tuotteen kanssa ja hän ottaa yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun. Ongelma ratkeaa nopeasti ja ystävällisesti ja asiakas jatkaa tuotteen käyttöä. Nämä kaikki prosessin vaiheet vaikuttavat verkkokaupan asiakaskokemukseen. Hyvin suunniteltu asiakaskokemus on kilpailutekijä myös verkkokaupassa. Verkkokaupan toteuttajan täytyy ymmärtää myös asiakaskokemuksen hallintaa ja johtamista, ei riitä että osaa vain koodata.

Miksi Funlus kumppaniksi

Olemme markkinoinnin ammattilaisia, joten voit keskittyä ydinliiketoimintaan.  Meiltä saat valmiiksi mobiiliystävälliset verkkokaupat, jotka löytyvät Googlesta hyvin ja yllä mainitun prosessin vaiheet on tarkasti mietitty. Suunnittelemme mielellämme yhdessä myös  verkkokaupan markkinointitoimenpiteet, jolloin markkinoinnin punainen lanka säilyy ja toiminta tuottaa tulosta. Seuraamme yhdessä markkinoinnin onnistumista asiakkaan kanssa mm. analytiikan keinoin (markkinoinnin toimenpiteiden seuranta, kävijätilastot, Webmasters tools). Vahvuutenamme on ollut jo seitsemän vuoden ajan ystävällinen ja asiakaslähtöinen palvelu.

Verkkokauppa pakettihinnat

 

Verkkokauppa Silver

  • 1778+alv
  • Ammattilaisen suunnittelema käyttövalmis verkkokauppa kotimaan markkinoille. (Opencart-verkkokauppasovellus)
  • Asennamme maksupainikkeet (yleisimmät verkkopankit ja luottokorttimaksut) valintanne mukaan esim. checkoutin / paytrailin kanssa  ja teemme kaikki tarvittavat sopimukset valmiiksi.
  • Syötämme tuotteita valmiiksi verkkokauppaan: (max 8 tuotekategoriaa), yritysinfo, toimitusehdot, yksityisyyden suoja – alasivut max 30 tuotteen lisääminen kuvineen kuuluu pakettiin.
  • Voit lisätä myöhemmin itse kategorioita ja tuotteita (ei rajoitusta).
  • Koulutamme sinut verkkokaupan ylläpitoon liittyen, että osaat mm. itsenäisesti lisätä tuotteita kauppaan, asettaa tarjouksia, jne. 
  • Sisältyvät toimitustavat: Posti, Matkahuolto, Nouto
  • Sisältyvät maksutavat: Käteismaksu, Tilisiirto, Paypal, Checkout.fi (luottokortit, verkkopankit), Paytrail (luottokortit, verkkopankit)
  • Suomenkielinen käyttöliittymä
  • Nopea suomalainen palvelintila 2GB ja oma domainosoite (.fi, .com).
  • Kustannuksissa huomioitu vuoden huoleton tekninen käyttöpalvelu (19e+alv/kk = 228+alv vuodessa) (käyttötuki, domain, webhotellit, sähköpostit, tietoturvapäivitykset ja varmuuskopioinnit), maksunvälittäjä kulut eivät sisälly suunnittelu hintaan.

Verkkokauppa Gold+

  • 5000+alv
  • Ammattilaisen suunnittelema käyttövalmis verkkokauppa rajapinnoilla kotimaan markkinaan tai kansainvälisille markkinoille  (Opencart-verkkokauppasovellus)
  • Asennamme maksupainikkeet (yleisimmät verkkopankit ja luottokorttimaksut) valintanne mukaan esim. checkoutin / paytrailin kanssa  ja teemme kaikki tarvittavat sopimukset valmiiksi.
  • Syötämme tuotteita valmiiksi verkkokauppaan: (max 30 tuotekategoriaa), yritysinfo, toimitusehdot, yksityisyyden suoja – alasivut max 200 tuotteen lisääminen kuvineen kuuluu pakettiin.
  • Sisältyvät toimitustavat: Posti, Matkahuolto, Nouto
  • Sisältyvät rajapinnat: Prinetti (posti), Matkahuolto (osoitekortti tulostus)
  • Sisältyvät maksutavat: Käteismaksu, Tilisiirto, Paypal, Checkout.fi (luottokortit, verkkopankit), Paytrail (luottokortit, verkkopankit)
  • Suomenkielinen käyttöliittymä
  • Kieliversioiden tuet
  • Voit lisätä myöhemmin itse kategorioita ja tuotteita (ei rajoitusta).
  • Koulutamme sinut verkkokaupan ylläpitoon liittyen, että osaat mm. itsenäisesti lisätä tuotteita kauppaan, asettaa tarjouksia, jne. 
  • Nopea suomalainen palvelintila 5GB ja oma domainosoite (.fi, .com).
  • Kustannuksissa huomioitu vuoden huoleton tekninen käyttöpalvelu (99e+alv/kk = 1188+alv vuodessa) (Priorisoitu käyttötuki, domain, webhotellit, sähköpostit, tietoturvapäivitykset ja varmuuskopioinnit), maksunvälittäjä kulut eivät sisälly suunnittelu hintaan.

Esimerkkejä toteutetuista verkkokaupoista

www.vauhtihanta.fi

www.pikkukili.net

www.menokone.com

Maksunvälittäjälle kaikki yleisimmät verkkomaksut käyttöön

Maksunvälityspalvelu helpottaa verkkokaupan perustamista, sillä et enää tarvitse erillisiä sopimuksia pankkien ja luottolaitosten kanssa verkkomaksujen vastaanottamiseksi. Palvelun kustannukset ovat vain murto-osan siitä, mitä erilliset sopimukset pankkien ja luottolaitosten kanssa maksaisivat. Maksunvälityspalvelun kautta saat käyttöösi kaikki yleisimmät maksutavat (kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, Collector, Everyday, Joustoraha, mobiilimaksaminen, Neocard-luottokortti, APE-Kukkaro ja luottokorttimaksut Visa-, Visa Electron-, Business Eurocard- ja Mastercard-korteilla.) yhdellä sopimuksella helposti, turvallisesti ja edullisesti. Suosittelemme asiakkaillemme Checkout Finland Oy:n ja PayTrail Oyj:n  tarjoamia maksunvälityspalveluita. Teemme asiakkaillemme sopimukset valmiiksi, maksupainikkeiden integrointi kuuluu meillä hintaan.

Kilpailuta hankintasi myös meillä

Meiltä saat valmiiksi mobiiliystävälliset verkkokaupat, jotka löytyvät jatkossa Googlesta hyvin. Suunnittelemme yhdessä budjettiisi sopivat markkinointikanavat, jolloin verkkokauppa lähtee myös hyvin käyntiin.

Pyydä tarjous verkkokaupan suunnittelusta ja toteutuksesta täyttämällä allaoleva lomake. Vastaamme sinulle tavallisesti yhden vuodokauden sisällä. Viestissä voit kertoa millaista verkkokauppaa olet suunnittelemassa. Asiantuntijamme auttavat sinua eteenpäin.

Tietojasi käsitellään mukaisesti https://www.funlus.fi/tietosuoja/

Please wait...