Olemme toimintamme aikana olleet mukana monenlaisissa asiakasprojekteissa. Pääsääntöisesti olemme tehneet yrityskuvan rakennusta PK-yrityksille ja aloittaville yrittäjille. Vahvuutemme on verkkopalveluissa. Pääsääntöinen mainostoimistoprojekti sisältää logon ja brändin määrittelyn, verkkopalvelun ja painotuotteiden (esitteet, käyntikortit) suunnittelun ja toteutuksen. Asiantuntijapuolelle projekti on tyypillisesti konsultointi tai koulutustyö esim. työpaja, luento tai verkkokurssi. Ohessa muutamia poimittuja työnäytteitä lukuisten muiden asiakastöiden joukosta, ole hyvä ja tutustu.

Kiitos erittäin nopeasta ja hyvästä palvelusta.
Vesa Pellikka, Asianajotoimisto A-Legal Oy
Tämän ajan hengen mukaiset nettisivut.
Minna Willman-Hietala, Poijukodit Oy
Asiantuntevaa palvelua
Ali Tolvanen, CottageHolidays.fi
Nuorekasta ja ammattitaitoista suunnittelua. Kuuntelee asiakkaan toiveita ja toteuttaa ne mahdollisimman
tarkasti. Suosittelen.
Pekka Aho, AH-Talotekniikka
Funluksen logostakin sen jo näkee, että tässä on oikeat ihmiset tekemässä juuri heille sopivaa työtä
laadukkaalla tuloksella. Suosittelen!
Janne Puhto, Kadenjalkia.com
Nopea ja yksilöllinen palvelu
Mirjami Hartikainen, Pisara Elinvoimaa
Suorastaan hämmennyin palveluiden tehokkuudesta.
Esko Tetri, Homekoirapalvelu Vito Oy
Hyviä ja laadukkaita tuotteita läheltä. Ei tarvitse lähteä merta edemmäs kalaan.
Jaana Kostian-Kuokkanen, Laskentapalvelu Jaana

Asiakkaidemme kokemuksia – podcastit:

Verkkopalveluita:

Innolact Oy – fermentoinnin ammattilainen
DigicenterNS – hanke Itä-Suomen yliopisto

PuuOlli – verkkokauppa 
Cottageholidays.fi – mökit Saimaalla
Saloniki Gyros Oy – kreikkalainen ravintola
Poijukodit Oy
Jutelma
Pestu Oy
Asianajotoimsto A-legal Oy
MetsäSavo Oy
Eurosuni Oy
AH-Talotekniikka
MT Kotikunto Oy
Pikkukili eläinpuisto
Kuljetuspalvelu Saarelainen Ky
Ikkunasi Oy
Motoajo Oy

Painotöitä:

Kauneustukku Elite Oy – sokerointiopas

Logoja:

Kuvitustöitä

Kuvitusportfolio Sari

Kommentteja

Rakensimme hankkeessamme matkailuyritysten osaamisen kehittämisen tueksi verkko-oppimisympäristön, joka perustuu opetusvideoihin eri digimarkkinoinnin teemoista. Funlus toteutti laajasti Google Analytics ja Ads –aiheiset opetusvideot, joiden avulla ihan aloittelija kykenee käyttämään työkaluja kuin myös kokeneempi käyttäjä pystyy soveltamaan ja kehittämään työkalujen käyttöä. Markus tuotti koulutusvideot ketterästi sovitussa aikataulussa sovituilla teemoilla ja yhdessä hänen kanssaan mukautimme myös sisältöjä kohderyhmälle soveltuvaksi. Funluksen asiantuntemus helpotti näin ollen myös tilaajan taakkaa. Suosittelen Funlusta ehdottomasti vastaaviin toimeksiantoihin.

Erika Vanhala, projektipäällikkö, Kymenlaakson matkailun digiloikka – hanke, XAMK

Koulutuksia:

Verkkokaupan pro trainer (2019-2020, Yritys Oppii ja menestyy 2, Savon Yrittäjät)

Tässä pienryhmävalmennuksessa otat haltuun keskeisiä verkkokaupan markkinoinnin työkaluja. Pienryhmässä optimoimme verkkokauppaasi kohti parempia tuloksia ja asiakaskokemusta. Syvennymme verkkokauppiaille tärkeisiin markkinointityökaluihin kuten Google Shopping -mainontaan, Facebook-tuotemainoksiin, uudelleenmarkkinointiin, konversio-optimointiin, Google Analyticsin verkkokauppiaan työkaluihin, uutiskirjeisiin ja erilaisiin myyntikanaviin. Koulutuksen jälkeen osallistujilla on käytännön kokemusta ja ymmärrystä keskeisistä verkkokaupan markkinoinnin ja kehityksen työkaluista. Koulutuksessa verkkopalvelun / verkkokaupan-alustalla ei ole merkitystä ja kurssista hyötyy myös nykyistä verkkokauppaa kehittämällä. Osallistujille tarjotaan kurssin aikana tarjoamaan myös mahdollisuus vuorovaikutteiseen oppimiseen käyttämällä tarkoitukseen sopivia sovelluksia. Koulutus on tarkoitettu yrityksille, joilla on jo olemassa verkkokauppa.

Verkkokaupan tiekartta -koulutus tarjoaa verkkopalveluprojektista vastaaville apua kädestä pitäen (2019-2020, Yritys Oppii ja menestyy 2, Savon Yrittäjät)

Koulutuksen jälkeen osallistujilla on selvä tiekartta, miten verkkopalvelun / verkkokaupan projektin voi viedä läpi ja välttää yleiset sudenkuopat matkan varrella. Koulutuksessa verkkopalvelun / verkkokaupan-alustalla ei ole merkitystä ja voit hyötyä kurssin sisällöstä myös nykyistä verkkokauppaa kehittämällä. Ihanne tilanteessa olet koulutuksen aikana suunnittelemassa ja/tai toteuttamassa verkkokauppa / verkkopalveluprojektia.

Asiakaspalautteen pro (2019-2020, Yritys Oppii ja menestyy 2, Savon Yrittäjät))

Tässä koulutuksessa otamme harppauksen eteenpäin asiakaspalautteen keräämisessä ja hyödyntämisessä. Opit laatimaan houkuttelevat ja loogiset tutkimuskysymykset, jolla mittaat palvelun laadun eri osa-alueita. Rakennat toimivan asiakaspalvelukyselyn esimerkiksi Google Forms -työkalulla. Keräät oikeita asiakaspalautteita laaditulla lomakkeella. Analysoit kerättyä dataa ja saat kokonaiskuvan mikä toimii ja missä voisi vielä parantaa.

Canvalla Someen kuvia (2019-2020, Yritys Oppii ja menestyy 2, Savon Yrittäjät)

Tässä koulutuksessa opit tuottamaan someen nopeasti ja näyttävää kuvasisältöä Canva-ilmaisohjelmalla. Miksi minun pitäisi olla somessa, ja tuottaa sinne sisältöä? Siksi, koska asiakkaasikin ovat siellä. Somesta saat (ilmaisen) markkinointikanavan, jonka avulla tavoitat yhä laajempia yleisöjä. Koukuttavalla, visuaalisella sisällöllä saat nopeastikin viestisi leviämään. Jos haluat oppia tekemään ja muokkaamaan helposti kuvia, tämä koulutus on juuri sinulle! Tässä koulutuksessa teemme Instagram/Facebook -postauksen ystävänpäiväksi 2020 ilmaisohjelma Canvalla. Sen perusidea on valmiissa pohjissa, joiden avulla voit nopeasti ja helposti muokata näyttäviä visuaalisia sisältöjä. Lisäksi tutustumme painotuotteen tekoon, mm. siihen, mitä digipainot vaativat aineistolta, jotta siitä saadaan painokelpoinen myös Canvan ilmaisversiolla. Osallistujille tullaan kurssin aikana tarjoamaan myös mahdollisuus vuorovaikutteiseen oppimiseen tarkoitukseen sopivilla sovelluksilla.

VERKKOKURSSI – Koskettavasti verkossa (2017)
Kurssilla kehitetään omaa verkkoläsnäoloa koskettavammaksi ja vaikuttavammaksi. Verkkokurssilla tehdään yhdessä keskustelupainotteisia tehtäviä ja tutustutaan asiakaskokemuksen muodostumiseen erikanavien kosketuspisteissä. Tavoitteena on oppia suunnittelemaan koskettavaa sisältömarkkinointia ja viestintää verkossa. Kurssilla voit ottaa harjoitustyön aiheeksi esimerkiksi omien verkkosivujen sisällöllisen kehittämisen tai uudistamisen. Kurssin antia voit hyödyntää myös muissa kanavissa. http://www.yrittajat.fi/savon-yrittajat/a/tapahtumat/546695-yom-koskettavasti-verkossa

Kansainvälisen kaupan toteutus – koulutus (5 op) 2016 – 2017
Savonia ammattikorkeakoulun koulutuskokonaisuudessa (Teollisuuden myynti- ja projekti osaaminen – koulutus) kouluttajana ko. kurssilla. Aiheena mm. globaali toimintaympäristö, kansainvälistymisen suunnittelu, kansainvälisen liiketoiminnan toteuttaminen, kansainvälisen kaupan johtaminen ja monikanavainen liiketoiminta.

Digiviestinnän tuloksellisuus ja kannattavuus – koulutus (2 op) 2016 – 2017
Savonia ammattikorkeakoulun koulutuskokonaisuudessa (Teollisuuden myynti- ja projekti osaaminen – koulutus) kouluttajana ko. kurssilla. Kurssilla käydään läpi mm. SEO, SEM, PPC, CTR, ROI, DISPLAY-mainonta, uudelleenmarkkinointi, Google AdWords, Google Alerts, Google Webmasters tools, Google Analytics, short- ja long tail optimointi, sivulataus, Liidi, Laskeutumissivu, Konversio, Bounce rate, Call to action, CPM, CPA ja A/B testaus. Käytännön toteutuksessa syvennytään mittaamiseen AdWords toteutuksen ja tulosten analysoinnin kautta.

Mars-hanke näkyvyyden merkitys asiakaskokemukseen (2016)
Lyhyt luento Itä-Suomen Yliopistolla tietojenkäsittelylaitoksella hakukonenäkyvyyden merkityksestä asiakaskokemukseen http://www.slideshare.net/funlus/hakukonenkyvyyden-merkitys-asiakaskokemukseen-ja-sen-hallintaan

VERKKOKURSSI – Lisää tulosta parantamalla asiakaskokemusta verkkosivuilla (2016)
Verkkokurssi asiakaskokemuksen kehittämisestä, mittaamisesta ja johtamisesta.  http://www.yrittajat.fi/savon-yrittajat/a/tapahtumat/489820-yom-verkkokurssi-lisaa-tulosta-parantamalla-asiakaskokemusta-verkkosivuilla

Myynti- ja markkinointikoulutushanke (2015)
Sähköinen myynti ja markkinointi koulutuksen luennot Kiteellä (Funlus Oy). Aiheena Kotisivut antavan kuvan liiketoiminnasta, jossa käsitellään mm. kotisivujen merkitystä liiketoiminnalle ja hyvän suunnittelun periaatteita.
http://www.slideshare.net/funlus/kotisivut-antavat-kuvan-liiketoiminnasta
Sähköinen myynti ja markkinointi koulutuksen luonto Kiteellä (Funlus Oy). Aiheena Hakukoneoptimoinnin ja hakukonemainonnan perusteet.
http://www.slideshare.net/funlus/hakukoneoptimointi-ja-hakukonemainonta-perusteet

Näkövammaisten yrittäjäpäivä (2014)
Top5 vinkit verkkomarkkinointiin koulutus järjestettiin Kuopiossa osana näkövammaisten Yrittäjäpäivää – Mahdollisuuksien markkinat. Koulutuksen ohjelma sisälsi teemat: Millaiset ovat hyvät kotisivut?, fiktiivisen tarinan kukkakauppias Irmasta Kuopiossa, Digimarkkinoinnin kenttä pienyrittäjälle, Hakukoneoptimointi, Google AdWords, Sosiaalinen media, Sisältömarkkinointi ja Sudenkuopat verkkomarkkinoinnissa. http://www.slideshare.net/funlus/top5-vinkit-verkkomarkkinointiin

Sähköinen markkinointi Venäjälle koulutus (2013)
Sähköinen markkinointi Venäjälle koulutus Venäjä osaamisesta referenssinä toimii Sähköinen markkinointi Venäjälle – koulutus Pohjois-Karjalassa Tohmajärvellä. Koulutuksessa käytiin matkailuyrityksen näkökulmasta Internet-markkinointia Venäjälle hakukoneoptimoinnin ja -mainonnan keinoin.
http://www.slideshare.net/funlus/shkinen-markkinointi-venjlle-koulutus

Pohjois-Savon palvelut Kauppaverkoksi (2012-2013)
Pohjois-Savon palvelut Kauppaverkoksi – hanke Koillis-Savon kuntiin (Nilsiä, Juankoski, Kaavi, Tuusniemi, Rautavaara) Pohjois-Savossa tehty Kauppaverkko selvitys ja tietoiskukoulutukset Internet-markkinoinnista yrityksille. Koulutuksissa yrityksiä monialaisesti. http://www.slideshare.net/funlus/funlus-oy-sahkoinen-markkinointi-mahdollisuudet-15413741

Yhteys luontoon – hanke hakukoneoptimointi ja koulutus (2012)
Yhteys luontoon – hankkeen maaseutumatkailun kehittämistä hakukoneoptimoinnin konsultoinnin ja koulutuksien kautta, Lieksa (2012)

Sähköisen markkinoinnin mahdollisuudet & hakukoneoptimointi –koulutus (2012)
Sähköisen markkinoinnin mahdollisuudet & hakukoneoptimointi –koulutus Kuopiossa. Pääpaino hakukoneoptimoinnissa ja sen kehittämissä.