Asiakaspalautteen PRO

Ota haltuun palautteen keräämisen kaikki tarvittavat (ilmais-)työkalut askel askeleelta
Tässä koulutuksessa otamme harppauksen eteenpäin asiakaspalautteen keräämisessä ja hyödyntämisessä. Opit laatimaan houkuttelevat ja loogiset tutkimuskysymykset, jolla mittaat palvelun laadun eri osa-alueita. Rakennat toimivan asiakaspalvelukyselyn esimerkiksi Google Forms -työkalulla. Keräät oikeita asiakaspalautteita laaditulla lomakkeella. Analysoit kerättyä dataa ja saat kokonaiskuvan mikä toimii ja missä voisi vielä parantaa.

TÄSSÄ KOULUTUKSESSA:

– Suunnittelet houkuttelevan asiakaspalautelomakkeen ilmaisohjelmilla
– Saat vinkkejä tutkimuskysymysten valintaan
– Opit mittaamaan palvelun laatua ja analysoimaan kerättyä dataa
– Koulutuksessä käytettyjä työkaluja voit käyttää jatkossa systemaattisen asiakaspalautteen keräämiseen

Koulutus sopii yrittäjille, toimihenkilöille ja asiakaspalvelusta vastaaville. Esitietovaatimuksena vähintään perus atk-taidot. Koulutuksessa on käytössä verkko-oppimisympäristössä Moodlessa jaettava materiaali. Välitehtävät ja tavoitteet asetetaan opiskelijakohtaisesti kokoontumisten välillä. Osallistujille tarjotaan myös mahdollisuus vuorovaikutteiseen oppimiseen käyttämällä tarkoitukseen sopivia sovelluksia.

Projektin tiedot

Referenssin nimi: Asiakaspalautteen PRO

Asiakas:

Toimiala:

Ajankohta: 18.2.2021 klo 16.00-19.30 (4 x 3,5 h)

Yhteyshenkilö: Mia Hakulinen

Referenssin laajuus: 4 x 0,5pv

Projektin tyyppi:

Kategoriat:

Kommentit

Ota yhteyttä asiantuntijaamme

Markus Aho.
Markus Aho
Yrittäjä, ammatillinen opettaja
050 585 6005
markus.aho[at]funlus.fi

Kiinnostuitko?

Voit pyytää tarjousta erilaisiin projekteihin. Ota yhteyttä niin keskustellaan mahdollisuuksista lisää.