Funlus toteutti osana Sopien 2.0 Kiihdyttämö -hanketta digimarkkinoinnin koulutuksen 22 osallistujalle.

Miten johdan yritykseni markkinointia? Miten saan parhaan hyödyn markkinoinnin kumppaneista? Tarvitsenko mainostoimistoa?
Millaiset ovat toimivat verkkosivut? Teenkö itse vai ostanko palveluna? Miten uudistan verkkosivut?

Tämän koulutuksen jälkeen osallistuja

  • tuntee strategisen markkinoinnin periaatteet
  • osaa kilpailuttaa ja vertailla mainostoimistopalveluita
  • tuntee alan hinnoittelu ja yhteistyömallit
  • tuntee verkkosivujen kehityksen keskeisiä työkaluja
  • osaa hyödyntää markkinoinnin analytiikkaa liiketoiminnan kokonaisvaltaiseen kehittämiseen
  • tuntee mittaamisen osa-alueet ja tietosuojavaatimukset
  • oppii linkittämään verkkosivut palvelemaan liiketoiminnan strategisia tavoitteita.

Koulutuksen rakenne:

  1. Markkinoinnin strateginen johtaminen ja mainostoimistoyhteistyö
  2. Verkkosivujen kehittäminen
  3. Markkinoinnin analytiikka.

Projektin tiedot

Referenssin nimi: Digimarkkinointi - Etäkoulutus

Asiakas: Navitas Kehitys Oy

Toimiala: Muualla luokittelemattomat rahoituspalvelut (pl. vakuutus- ja eläkevakuutustoiminta)

Ajankohta: 1.2.2022 & 15.2.2022 & 22.2.2022

Yhteyshenkilö: Jaana Tiitinen

Referenssin laajuus: 3 pv

Projektin tyyppi:

Kategoriat:

Kommentit

Ota yhteyttä asiantuntijaamme

Markus Aho.
Markus Aho
Yrittäjä, ammatillinen opettaja
050 585 6005
markus.aho[at]funlus.fi

Kiinnostuitko?

Voit pyytää tarjousta erilaisiin projekteihin. Ota yhteyttä niin keskustellaan mahdollisuuksista lisää.