Funlus toteutti Ensi askeleet hakusanamainontaan ja Google Adsiin -etäkoulutuksen eteläsavolaisille pk-yrityksille ja yksinyrittäjille.

Osallistuvat yritykset ja yksinyrittäjät olivat jo ottaneet ensiaskeleet verkkonäkyvyydessä, mutta tavoittelivat nyt seuraavaa tasoa. Koulutuksen tavoitteena oli auttaa heitä kehittämään osaamistaan ja hyödyntämään Google Ads -mainontaa entistä tehokkaammin liiketoiminnallisen hyödyn saavuttamiseksi.

Koulutuksen tavoitteet:

  • Ottaa käyttöön Google Ads -digityökalu kustannustehokkaasti ja ammattimaisesti.
  • Koulutuksen jälkeen yrityksellä on Google Ads -tili, jossa on luotu vähintään yksi kampanja, yksi mainosryhmä ja kolme optimoitua mainosta.

Koulutuksen hyödyt:

  • Parhaiden käytäntöjen mukainen tilirakenne helpottaa käyttöä ja säästää kustannuksia.
  • Osaat kohdistaa mainonnan osuvasti sijainnin, kielen, päätelaitteen ja avainsanojen mukaan.
  • Tunnistat keskeiset laatupisteisiin vaikuttavat tekijät ja miten ne vaikuttavat kampanjan kustannuksiin.
  • Tunnet kampanjan rakenteen, osaat valita tavoitteeseen sopivan kampanjatyypin, luoda mainosryhmiä ja osuvia mainoksia parhaiden käytäntöjen mukaan.
  • Osaat käyttää Googlen työkaluja avainsanojen kartoitukseen, suunnitteluun ja arvioida niiden tehokkuutta.

 

Projektin tiedot

Referenssin nimi: Ensi askeleet hakusanamainontaan ja Google Adsiin

Asiakas: Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy / Digiportaat -hanke

Toimiala: 85420 Korkea-asteen koulutus yliopistoissa ja ammattikorkeakouluissa

Ajankohta: 18.1.2024 & 25.1.2024

Yhteyshenkilö: Heli Saali

Referenssin laajuus: 2 pv

Projektin tyyppi:

Kategoriat:

Kommentit

Ota yhteyttä asiantuntijaamme

Markus Aho.
Markus Aho
Yrittäjä, ammatillinen opettaja
050 585 6005
markus.aho[at]funlus.fi

Kiinnostuitko?

Voit pyytää tarjousta erilaisiin projekteihin. Ota yhteyttä niin keskustellaan mahdollisuuksista lisää.