1. moduuli: Miten suunnittelen ja johdan markkinointia? (15.10-28.10)
Ensimmäisessä moduulissa otetaan suunnitelmallisempi ote markkinointiin ja laaditaan markkinoinnin vuosikello ja päivitetään markkinointisuunnitelmaa. Ajankohtainen markkinointi liitetään kohderyhmän käyttäytymiseen ja toimenpiteet suunnitellaan sen mukaan. Lisäksi puhutaan myös positiivisen brändin rakentamisesta.

2. moduuli: Miten autan asiakasta ostamaan? (29.10-11.11)
Kun markkinoinnin viesti on kirkas, siirrytään parantamaan asiakaskokemusta siihen suuntaan. Moduuli sisältää tehtäviä asiakaskohtaamisten kuin verkkosivujen ja sosiaalisen median läsnäolon kehittämiseen.

3. moduuli: Miten mittaan markkinointia? (12.11-25.11)
Kolmannessa moduulissa keskitytään mittareiden asettamiseen ja työkaluihin niiden seurantaa varten. Näin saadaan tietoa onnistumisesta niin laadullisesti kuin määrällisesti.

Projektin tiedot

Referenssin nimi: SOPIEN - verkkokoulutus: Välittävä markkinointi SoTe-alalla (1)

Asiakas: Kehitysyhtiö Savogrow Oy / Sopien hanke

Toimiala: Muut palvelut liike-elämälle (82990)

Ajankohta: 15.10.2018-25.11.2018

Yhteyshenkilö: Matti Ylönen

Referenssin laajuus:

Projektin tyyppi:

Kategoriat:

Kommentit

Ota yhteyttä asiantuntijaamme

Markus Aho.
Markus Aho
Yrittäjä, ammatillinen opettaja
050 585 6005
markus.aho[at]funlus.fi

Kiinnostuitko?

Voit pyytää tarjousta erilaisiin projekteihin. Ota yhteyttä niin keskustellaan mahdollisuuksista lisää.