Funlus toteutti Google Ads – Hakusanamainonnan tehotyöpaja -etäkoulutuksen eteläsavolaisille pk-yrityksille ja yksinyrittäjille.

Osallistuvat yritykset hyödynsivät digitalisaation mahdollisuuksia jo jollain tasolla, mutta halusivat sekä kehittää omaan osaamistaan entisestään että toteuttaa hakusanamainontaa yrityksessään, ja saada siitä enemmän liiketoiminnallista hyötyä.

Koulutuksen tavoitteita:

  • Osaat kohdistaa mainonnan osuvasti sijainnin, kielen, päätelaitteen ja avainsanojen mukaan.
  • Osaat rakentaa kampanjan, luoda mainosryhmiä ja osuvia mainoksia parhaiden käytäntöjen mukaan.
  • Tunnistat keskeiset laatupisteisiin vaikuttavat tekijät ja miten ne vaikuttavat kampanjan kustannuksiin.
  • Osaat käyttää Googlen työkaluja avainsanojen kartoitukseen, suunnitteluun ja arvioida niiden tehokkuutta.
  • Osaat tulkita mainosraportteja ja tehdä johtopäätöksiä optimointia varten niiden pohjalta.

Projektin tiedot

Referenssin nimi: Google Ads – Hakusanamainonnan tehotyöpaja - Etäkoulutus

Asiakas: Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy / Digiportaat 2.0 -hanke

Toimiala: Korkea-asteen koulutus yliopistoissa ja ammattikorkeakouluissa

Ajankohta: 9.11.2022 & 16.11.2022

Yhteyshenkilö: Laura Rautio

Referenssin laajuus: 2 pv

Projektin tyyppi:

Kategoriat:

Projektin URL-osoite:

https://digiportaat.fi/

Kommentit

Ota yhteyttä asiantuntijaamme

Markus Aho.
Markus Aho
Yrittäjä, ammatillinen opettaja
050 585 6005
markus.aho[at]funlus.fi

Kiinnostuitko?

Voit pyytää tarjousta erilaisiin projekteihin. Ota yhteyttä niin keskustellaan mahdollisuuksista lisää.