Funlus toteutti osana Sopien 2.0 Kiihdyttämö -hanketta somemarkkinoinnin koulutuksen 21 osallistujalle.

Miten käytän sosiaalisen median työkaluja tehokkaasti? Miten yhdistän Instagramin ja Facebookin? Miten tuon sosiaalisen median osaksi verkkosivuja? Miten luon mainoksia? Ideat hukassa?

Koulutuksessa tutustuttiin sosiaalisen median keskeisiin työkaluihin. Koulutuksen käytyäsi osaat luoda suunnitelmallista, kiinnostavaa taktista sisältöä sosiaalisen median kanaviin. Kurssilla laadittiin yhdessä sosiaalisen median strategia ja sisältösuunnitelma helpottamaan kanavien ylläpitoa. Lisäksi otettiin haltuun sosiaalisen median automaatiotyökaluja (mm. Buffer) ja tutustuttiin somesisältöjen tuotantoon Canvalla. Kurssin käynyt osaa myös hyödyntää sosiaalisen median analytiikkaa liiketoiminnan kokonaisvaltaiseen kehittämiseen.

Koulutuksen rakenne

  1. Sosiaalisen median strategia
  2. Sisältösuunnitelma
  3. Sosiaalisen median työkalut.

Projektin tiedot

Referenssin nimi: Somemarkkinointi - Etäkoulutus

Asiakas: Navitas Kehitys Oy

Toimiala: Muualla luokittelemattomat rahoituspalvelut (pl. vakuutus- ja eläkevakuutustoiminta)

Ajankohta: 1.2.2022 & 15.2.2022 & 22.2.2022

Yhteyshenkilö: Jaana Tiitinen

Referenssin laajuus: 3 pv

Projektin tyyppi:

Kategoriat:

Kommentit

Ota yhteyttä asiantuntijaamme

Markus Aho.
Markus Aho
Yrittäjä, ammatillinen opettaja
050 585 6005
markus.aho[at]funlus.fi

Kiinnostuitko?

Voit pyytää tarjousta erilaisiin projekteihin. Ota yhteyttä niin keskustellaan mahdollisuuksista lisää.