Funlus toteutti Google Ads – Hakusanamainonnan tehotyöpaja -etäkoulutuksen eteläsavolaisille pk-yrityksille ja yksinyrittäjille.
Osallistuvat yritykset hyödynsivät digitalisaation mahdollisuuksia jo jollain tasolla, mutta halusivat sekä kehittää omaan osaamistaan entisestään että toteuttaa hakusanamainontaa yrityksessään, ja saada siitä enemmän liiketoiminnallista hyötyä.
Koulutuksen tavoitteita:
- Osaat kohdistaa mainonnan osuvasti sijainnin, kielen, päätelaitteen ja avainsanojen mukaan.
 - Osaat rakentaa kampanjan, luoda mainosryhmiä ja osuvia mainoksia parhaiden käytäntöjen mukaan.
 - Tunnistat keskeiset laatupisteisiin vaikuttavat tekijät ja miten ne vaikuttavat kampanjan kustannuksiin.
 - Osaat käyttää Googlen työkaluja avainsanojen kartoitukseen, suunnitteluun ja arvioida niiden tehokkuutta.
 - Osaat tulkita mainosraportteja ja tehdä johtopäätöksiä optimointia varten niiden pohjalta.
 
Projektin tiedot
Referenssin nimi: Google Ads – Hakusanamainonnan tehotyöpaja - Etäkoulutus
Asiakas: Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy / Digiportaat 2.0 -hanke
Toimiala: Korkea-asteen koulutus yliopistoissa ja ammattikorkeakouluissa
Ajankohta: 4.4.2023 & 11.4.2023
Yhteyshenkilö: Hanna Kuisma
Referenssin laajuus: 2 pv
			
					

				
				
				
				




