Funlus toteutti Google Ads – Mainonnan tehostaminen (jatkotaso) -etäkoulutuksen eteläsavolaisille pk-yrityksille ja yksinyrittäjille. Koulutus oli jatkoa Google Ads -tehotyöpajalle.

Google Ads –jatkotason koulutuksessa mennään syvemmälle Googlen mainosalustaan. Koulutuksessa saat keinoja parantaa hakusanamainonnan tuloksellisuutta ja pääset perehtymään videomainonnan tekemiseen Googlen alustalla.

Koulutuksessa syvennetään Google Ads -mainonnan osaamista käytännön harjoitusten avulla. Ennakkotehtävän avulla saat palautetta tehdystä hakusanamainonnan kampanjasta ja lisää keinoja parantaa mainonnan tehoa Googlessa. Koulutuksen aikana tehdään uudelleenmainonnan kampanja ja videomainonnan kampanja.

Koulutuksen sisältö: 

  • Aiemman kampanjan rakenteen, avainsanojen, osuvuuspisteiden ja tulosten tarkistus
  • Muutokset kampanjan tehostamiseksi; avainsanojen karsiminen, tarjousstrategiat ja mainoksen ja laskeutumissivun sisältö
  • Uudelleenmainonnan avulla tehoa tuloksiin: kampanjan tekeminen
  • Kampanjoiden tavoitteiden mittaaminen Google Analyticsilla ja attribuutiomallin hyödyntäminen asiakkaan ostopolun selvittämiseksi
  • Eri tavat tehdä videomainontaa Googlessa
  • Tarjolla olevat kohdennusvaihtoehdot
  • Videomainonnan kampanjan tekeminen
  • Videomainonnassa onnistuminen ja tulosten arviointi

 

Projektin tiedot

Referenssin nimi: Google Ads – Mainonnan tehostaminen (jatkotaso) - Etäkoulutus

Asiakas: Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy / Digiportaat 2.0 -hanke

Toimiala: Korkea-asteen koulutus yliopistoissa ja ammattikorkeakouluissa

Ajankohta: 24.5.2023

Yhteyshenkilö: Elina Silvennoinen

Referenssin laajuus: 1 pv

Projektin tyyppi:

Kategoriat:

Projektin URL-osoite:

https://digiportaat.fi/

Kommentit

Ota yhteyttä asiantuntijaamme

Markus Aho.
Markus Aho
Yrittäjä, ammatillinen opettaja
050 585 6005
markus.aho[at]funlus.fi

Kiinnostuitko?

Voit pyytää tarjousta erilaisiin projekteihin. Ota yhteyttä niin keskustellaan mahdollisuuksista lisää.